B2B | Τι χρειάζεται για να επιτευχθεί μία προσοδοφόρα B2B συνεργασία;

By 17 Φεβρουαρίου, 2020Νέα

Οι επερχόμενες γενεές των νεότερων B2B προμηθευτών για άλλη μια φορά θα ανατρέψουν τις προτιμήσεις των παλαιότερων γενεών. Αναντίρρητα η επιχειρήσεις που δε θα προσαρμοστούν με τις νέες εξελίξεις είναι πολύ πιθανών να κλείνουν τις λιγότερες συμφωνίες.

Είτε είστε επιχειρηματίες είτε είστε πωλητές που επιθυμείτε να ενσωματώσετε νέες τεχνικές μάρκετινγκ για να σταθείτε επάξια στα νέα πρότυπα των B2B αγοραστών, αναλογιστείτε το ενδεχόμενο να ακολουθήσετε μία απ’ τις επόμενες στρατηγικές:

  1. Δημιουργήστε προσαρμοσμένες προσεγγίσεις για κάθε διαφορετικό αγοραστή.

Απ’ το να βλέπετε τα πράγματα γραμμικά είναι προτιμότερο να βγάλετε τις παρωπίδες και να είστε ανοιχτοί σε νέες προτάσεις για να κλείσετε καινούργιες συμφωνίες. Το να σκέφτεστε πολυδιάστατα είναι αναγκαίο. Ωστόσο δεν είναι όλες οι εταιρίες σε θέση να καταφέρουν να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες αλλαγές για να επιτευχθεί αυτού του τύπου η προσέγγιση.

Με το να λαμβάνεται σοβαρά υπ’ όψιν τα δεδομένα του οργανισμού που προκύπτουν απ’ τις πωλήσεις, καθώς επίσης, και τις εμπειρίες απ’ το παρελθόν θα μπορέσετε να λύσετε τις ανάγκες του αγοραστή και να επιδείξετε τα δυνατότερα σημεία της λύσης σας. Και όλα αυτά να συμβαίνουν ενώ διατηρείτε την ευελιξία που είναι αναγκαία για να σας οδηγήσει δυναμικά στις αγορές.

 

  1. Εξανθρωπίστε τη δημόσια εικόνα της επιχείρησης σας αλλά και τη παρουσία της.

Ένα δυνατό σημείο πώλησης για τις νεότερες γενεές των προμηθευτών είναι το να δουλεύουν με μία επιχείρηση η οποία νοιάζεται πραγματικά για τον ανθρώπινο σκοπό. Προάγεται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας ως ένα μέσο για να επιτύχετε έναν σπουδαιότερο στόχο ο οποίος είναι ξεκάθαρος στους αγοραστές και θα τους βοηθήσει.

Εάν το προσωπικό σας αδυνατεί να ενσωματώσει αυτήν την αλλαγή στις τεχνικές των πωλήσεων, τότε ίσως θα ήταν προτιμότερο για ένα εύλογο χρονικό διάστημα να αντικρίσουν την άλλη όψη του νομίσματος. Την όψη των πελατών σας.

 

  1. Να είστε αυτό που ισχυρίζεστε ότι είστε.

Η επιχείρηση σας μπορεί να διαθέτει την πιο ‘πιασάρικη’ δήλωση αποστολής(mission statement) στον πλανήτη. Εντούτοις δεν έχει καμία σημασία αν δεν τηρείτε στο έπακρο αυτή τη δήλωση. Οι περισσότεροι B2B αγοραστές πλέον ερευνούν στο διαδίκτυο τον οργανισμό που εκπροσωπείτε. Συνεπώς οι οργανισμοί είναι συνετό να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις που τους διέπουν, τόσο στις δηλώσεις τους όσο και στις πράξεις τους.

Όταν σκέφτεστε τι να γράψετε για να δημιουργήσετε τη δήλωση αποστολής του οργανισμού σας και για να καλλιεργήσετε την εικόνα της μάρκας σας(brand image), δείτε τις συμβουλές που δίνουν οι ηγετικοί οργανισμοί του σήμερα. Ενσωματώστε στο σκοπό της επιχείρησης σας, με έμφαση, τον ρεαλισμό, την απλότητα και την ευθύτητα.

Σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις B2B σχέσεις αλλά και πως θα μπορούσατε να τις κάνετε περισσότερο επικερδείς επικοινωνήστε, με τη 3CP.