Το 2ο και τελευταίο μέρος που αφορά το Μάρκετινγκ περιεχομένου(content marketing) και το πως θα μπορέσει να σας βοηθήσει να ενισχύσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δημιουργώντας κίνηση(traffic). Προτού προβείτε στην ανάγνωση του άρθρου θα θέλαμε να σας ενθαρρύνουμε να διαβάσετε πρώτα το σχετικό άρθρο που εξηγεί τι είναι το Μάρκετινγκ περιεχομένου και το αντίστοιχο Μέρος 1ο του παρόντος άρθρου.

3 νέες μέθοδοι για μία αποτελεσματική στρατηγική.

Οι μέθοδοι που αναφέρονται παρακάτω αποτελούν βασικό συστατικό για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου(content marketing strategy) για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Λαμβάνοντας τες υπ’ όψιν σας θα παρουσιάσετε στον εαυτό σας την ευκαιρία να δημιουργήσετε κίνηση(traffic) για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα(Eshop).

  • Ζυγίστε τον ανταγωνισμό και ρίξτε μια ματιά στο περιεχόμενο τους.

Το να παρατηρείτε τον ανταγωνισμό δεν είναι απαραίτητα κακό. Όντας αρχάριοι στο μάρκετινγκ περιεχομένου αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να δείτε μερικές ιδέες που αποδεδειγμένα λειτουργούν αλλά και για να προσδιορίσετε τι είναι αυτό που το στοχευμένο κοινό σας θεωρεί ελκυστικό. Παρατηρήστε τι είδους περιεχόμενο οι ιδιοκτήτες άλλων ανταγωνιστικών ηλεκτρονικών καταστημάτων δημιουργούν (ειδικά οι μεγάλες επιχειρήσεις του χώρου) και πως χρησιμοποιούν το περιεχόμενο τους για να αποφέρει επιτυχημένες πωλήσεις. Έπειτα αναλογιστείτε τα εξής ερωτήματα:

  1. Υπάρχει κάτι κοινό στο περιεχόμενο τους;
  2. Πως οι ιδανικοί πελάτες ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο τους;
  3. Πως μπορούμε μέσω της προσέγγισης τους να λάβουμε τα ίδια αποτελέσματα με εκείνους;

Το να κατανοήσετε τον τρόπο με τον οποίο τοποθετούνται  οι ανταγωνιστές σας καθώς επίσης και την κατανόηση της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου που ακολουθούν θα σας βοηθήσει στο να λάβετε τις σωστές αποφάσεις για την δική σας τοποθέτηση στο στοχευμένο κοινό σας.

  • Ενισχύστε την διανομή του περιεχομένου σας.

Βρισκόμαστε στο σημείο όπου το περιεχόμενο σας είναι έτοιμο και έχει δημοσιευτεί, τι έπεται στη συνέχεια; Το περιεχόμενο είναι άχρηστο αν δεν είναι ορατό και ο τρόπος για να το αποφύγετε αυτό είναι μέσω της συνεχής επιμονής σας για να διανέμετε το περιεχόμενο σας. Το να γνωρίζετε επακριβώς τις συμπεριφορές των ιδανικών πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς επίσης και τα χρονικά διαστήματα που είναι ενεργοί σε αυτά θα σας βοηθήσει να γνωρίζετε το πότε και το που να διανέμετε το περιεχόμενο σας. Επιλέξτε 2 ή 3 πλατφόρμες για να διανέμετε αποδοτικά το περιεχόμενο σας. Να θυμάστε ότι το να μοιραστείτε το περιεχόμενο σας μια φορά δεν θα είναι αρκετό. Θα πρέπει να το προωθείτε τακτικά.

  • Χρησιμοποιήστε τα διαθέσιμα εργαλεία Μάρκετινγκ περιεχομένου.

Για ικανοποιήσουμε την ανάγκη της διανομή του περιεχομένου σας, υπάρχουν εργαλεία-ιστοσελίδες τα οποία προγραμματίζουν τη διανομή του περιεχομένου σας όποτε τα ορίσετε. Για παράδειγμα θα μπορούσατε να επιλέξετε μία συγκεκριμένη χρονική στιγμή στο μέλλον για να πραγματοποιηθεί η προώθηση του περιεχομένου σας. Επίσης θα σας βοηθήσουν έτσι ώστε να διανέμετε το περιεχόμενο σας ένα συνιστώμενο αριθμό ανά την ημέρα. Ακόμη σας παρέχουν την δυνατότητα να δημιουργήσετε το δικό σας χρονοδιάγραμμα. Το χρονοδιάγραμμα θα μπορούσε να είναι η προώθηση του περιεχομένου εντός της ημέρας, της επερχόμενης εβδομάδας ή ακόμη και για τον επερχόμενο μήνα. Η ιδέα εδώ είναι να παρουσιάσετε το περιεχόμενο σας σε όσον το δυνατόν περισσότερο ιδανικούς πελάτες είναι εφικτό, έτσι ώστε να γνωρίζουν ποιοι είστε για να μπορέσουν στο μέλλον να αγοράσουν από εσάς.

Στη 3cp λαμβάνουμε σοβαρά υπ’ όψιν τις ανάγκες της επιχείρισης σας. Θα σας δώσουμε τη σωστή κατεύθυνση και τις κατάλληλες συμβουλές για να προωθήσετε ή να δημιουργήσετε το ιδανικό ηλεκτρονικό κατάστημα, βασισμένο πάνω στις ανάγκες σας. Είστε μόλις ένα κλικ μακριά απ’ τη δημιουργία ενός ιδανικού eshop.