Στο παρελθόν είχαμε συζητήσει για το μάρκετινγκ περιεχομένου(content marketing) καθώς επίσης πως αυτό μπορεί να ενισχύσει τις επιδόσεις του Eshop σας. Στο παρόν άρθρο θα σας παρουσιάσουμε μερικές μεθόδους για μία αποτελεσματική στρατηγική Μάρκετινγκ περιεχομένου(content marketing strategy).
Οι μέθοδοι για μία αποτελεσματική στρατηγική.
Σε αυτό το σημείο του κειμένου σας παρατίθενται μερικές μέθοδοι που αποτελούν το βασικό συστατικό για τη δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Το μυστικό της επιτυχίας τους βρίσκεται στο γεγονός ότι δημιουργούν κίνηση(traffic) για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αυτές είναι οι εξής:
-
Στρέψτε το ενδιαφέρον σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αδιαμφισβήτητα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης(social media) είναι τα μέρη όπου βρίσκονται οι πελάτες σας. Με το που προσδιορίσετε ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες, τότε το αμέσως επόμενο που οφείλετε να γνωρίζετε είναι σε ποια μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται οι ιδανικοί πελάτες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια καλή αρχή ως προς την αναζήτηση των ιδανικών πελατών. Υπάρχουν 3.5 δισεκατομμύρια άνθρωποι online στο ιντερνέτ. Τουλάχιστον τα 2/3 απ’ αυτούς διατηρούν έναν λογαριασμό τουλάχιστον σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Για να τεθεί σε εφαρμογή η στρατηγική περιεχομένου σας πρέπει να ξέρετε τι είδους περιεχόμενο είναι αυτό που τους ελκύει περισσότερο. Για να προσδιορίσετε αυτήν την πληροφορία αναλογιστείτε σε ποια πλατφόρμα ξοδεύουν τον περισσότερο χρόνο αλλά και τον τρόπο που το ξοδεύουν. Αυτή είναι μια πληροφορία κρίσιμη διότι σας δίνει απάντηση σε ερωτήματα όπως:
-
- Με ποιο τρόπο χρησιμοποιούν το κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης;
- Τι είδους περιεχόμενο αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον τους στο εκάστοτε μέσο κοινωνικής δικτύωσης;
- Τι ώρα είναι το περισσότερο δυνατόν ενεργοί στα μέσα κοινωνική δικτύωσης;
-
Γνωρίστε λεπτομερώς την κάθε διαφορετική μορφή του περιεχομένου.
Μέχρι στιγμής ίσως έχετε αρχίσει να έχετε μία βαθύτερη κατανόηση του στοχευμένου κοινού σας. Πολύ πιθανών να έχετε αρχίσει να αναπτύσσετε ιδέες περιεχομένου που κατά πάσα πιθανότητα αφορούν το κοινό που στοχεύετε. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη περιεχομένου που μπορείτε να δημιουργήσετε για να προοδεύσετε την στρατηγική μάρκετινγκ περιεχόμενου σας. Το περιεχόμενο παρουσιάζετε κυρίως υπό τη μορφή κειμένου, βίντεο, εικόνας και ήχου. Οποιαδήποτε μορφή και αν επιλέξετε, το περιεχόμενο σας πρέπει να είναι είτε εκπαιδευτικού χαρακτήρα, είτε να ψυχαγωγεί, είτε να διαφωτίζει το κοινό σας. Το να παρέχετε αξία είναι το κλειδί για την επιτυχία. Μερικές ιδέες για να ξεκινήσετε τη στρατηγική σας είναι η δημιουργία περιεχομένου, τύπου: tutorials, κριτικές προϊόντων, λίστες τύπου top 10.
Σε μελλοντικό άρθρο θα σας δώσουμε περισσότερες συμβουλές για να δημιουργήσετε μία επιτυχημένη στρατηγική Μάρκετινγκ περιεχομένου, έτσι ώστε να είστε σε θέση να βελτιώσετε αισθητά τη παρουσία σας στο διαδίκτυο. Στη 3cp μπορούμε να σας δώσουμε τις απαραίτητες συμβουλές για να ενισχύσετε δυναμικά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας!