Eshop & Μάρκετινγκ Περιεχομένου

By 23 Δεκεμβρίου, 2019Νέα

Τι είναι το μάρκετινγκ περιεχομένου και πως μπορεί να με βοηθήσει να αυξήσω τις επιδόσεις του eshop μου;

Το μάρκετινγκ περιεχομένου (Content marketing) είναι μία στρατηγική μάρκετινγκ η οποία δίνει έμφαση στη δημιουργία και τη διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου που προσελκύει και διατηρεί ένα σαφές προσδιορισμένο κοινό με τελικό στόχο να δημιουργήσει κερδοφόρες δράσεις απ’ αυτό το κοινό.

Σε ποιους απευθύνεται το μάρκετινγκ περιεχομένου;

Το μάρκετινγκ περιεχομένου αφορά όλους του επαγγελματίες του διαδικτύου, ειδικά εκείνους που διαθέτουν eshop. To μάρκετινγκ περιεχομένου είναι το μάρκετινγκ που προσελκύει το στοχευμένο κοινό σας ή τους ωθεί σε μία στοχευμένη δράση, όπως το να καταναλώσουν. Επιπλέον, χάρις των ραγδαίων ρυθμών ανάπτυξης των νέων τεχνολογιών, είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε μερικά εργαλεία μάρκετινγκ περιεχομένου τα οποία θα μας παρέχουν την υποστήριξη που χρειαζόμαστε.

Η αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ περιεχομένου βασίζετε στο πόσο καλά γνωρίζετε τους πελάτες που στοχεύετε.

Σε ποιους απευθύνονται τα προϊόντα που πουλάτε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Μην δώσετε βιαστικές απαντήσεις του τύπου ‘γυναίκες που τους αρέσουν τα κοσμήματα’ ή ‘άνδρες που τους αρέσουν οι γραβάτες’ σε αυτήν την ερώτηση. Εάν θέλετε να έχετε το μεγαλύτερο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού σε μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου πρέπει να έχετε ξεκάθαρη εικόνα σε ποιους πουλάτε το προϊόν σας για να μπορέσετε να δημιουργήσετε το κατάλληλο περιεχόμενο για του πελάτες σας, περιεχόμενο που μπορεί να επεκτείνει την επιχείρηση σας.

Η σπουδαιότητα του να γνωρίζετε τους πελάτες σας ακριβώς, βρίσκεται στο γεγονός ότι έτσι είστε σε θέση να στοχεύετε καλύτερα το κοινό που σας ενδιαφέρει. Με το να γνωρίζετε επακριβώς του πελάτες σας δεν χρειάζεται να ξοδεύετε χρόνο στους ανθρώπους που ΔΕΝ είναι οι πελάτες σας. Συνεπώς πρέπει να γνωρίζετε λεπτομερέστατα πληροφορίες όπως η ηλικία, το φύλο, την τοποθεσία τους, το επάγγελμα τους, τι τους αρέσει αλλά και τι δεν τους αρέσει καθώς επίσης και τυχόν δραστηριότητες που τους ενδιαφέρουν ή έχουν συμμετάσχει στο παρελθόν. Τότε θα είστε σε θέση να σχηματίσετε μία ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το ποιοι είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας.

Τώρα ήρθε η ώρα για να δράσετε.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου πρόκειται περί διαδικασίας. Σε μελλοντικά άρθρα θα συζητήσουμε για μεθόδους που δημιουργούν την κίνηση (traffic) που χρειάζεστε για να διεκδικήσει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς και για να αυξηθούν οι πωλήσεις του. Να θυμάστε ωστόσο ότι δε θα δείτε πρόοδο απ’ την μία μέρα στην άλλη. Καθώς θα ενημερώνεστε περισσότερο για τους ιδανικούς πελάτες, θα δημιουργείτε και θα διανέμετε το περιεχόμενο σας, σιγά σιγά θα δείτε ότι πέρα απ’ τους τακτικούς πελάτες σας και πέρα απ’ την αύξηση των πελατών θα αποκτήσετε και πιστούς πελάτες. Τώρα ήρθε η στιγμή για να προσφέρετε μια διαφορετική προοπτική ανάπτυξης στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.